Saturday, March 23, 2019

5 Faktor Kegagalan Dalam Temuduga Yang wajib Ambil Tahu Sekiranya Nak Berjaya Dalam Temuduga


5 Faktor Kegagalan Dalam Temuduga Yang wajib Ambil Tahu Sekiranya Nak Berjaya Dalam Temuduga || Temuduga adalah peringkat yang sangat penting bagi seorang pencari kerja. Ini dapat menentukan samada seseorang itu dapat diterima untuk bekerja atau tidak. Bagi seorang pencari kerja, persediaan untuk temuduga sangat penting. Untuk berhadapan dengan penemuduga yang akan bertanya pelbagai soalan memerlukan persediaan.

5 Faktor Kegagalan Dalam Temuduga Yang wajib Ambil Tahu Sekiranya Nak Berjaya Dalam Temuduga

Siapa yang ada pengalaman pergi temuduga tapi asyik kena tolak, nampaknya anda perlu untuk membuat persediaan yang lebih supaya dapat memenangi hati penemuduga. Tidak kira lah anda pergi temuduga kerajaan atau untuk temuduga swasta.

Banyak faktor dan sebab utama kegagalan dalam temuduga dan kebanyakannya ramai yang tidak sedar. dan tidak ambil berat tentang hal ini. Anda nak tahu tak apa ke semua faktor tersebut. Jom baca di bawah :

5 Faktor Utama Kegagalan Dalam Temuduga


1. Lebih 90 %  calon tidak membuat sebarang persediaan. 

Biasanya buat pertama kali yang nak temuduga tidak ada persediaan langsung. Siapa yang macam tu?. Ada juga yang datang temuduga secara sambil lewa.

2. Tiada sebarang pengalaman dan kurang pendedahan 

Masalah ini yang paling ketara sebenarnya, terutamanya bagi calon  yang pertama kali menghadiri sesi temuduga kerajaan. Ini penting untuk anda mempunyai sedikit pendedahan tentang situasi dan soalan - soalan yang mungkin ditanya oleh penemuduga.

3. Komunikasi yang kurang lancar 

Salah satu punca utama yang biasanya calon hadapi adalah terlalu gentar dan terkesima dengan soalan - soalan yang diterima. Mereka tidak ada idea langsung tentang apa yang hendak dijawab.

4. Penampilan yang tidak tepat

Ini lagi satu masalah bagi calon temuduga. Mereka tidak mengenakan etika pemakaian dengan betul.sewaktu hadir untuk temuduga. Tidak kira lah temuduga tersebut untuk kerja.

Itu lah di antara 5 faktor utama kegagalan dalam temuduga. Kalian semua kena hadam 5 faktor ini. Ada tak dalam banyak faktor tersebut ada dalam diri kalian semua. Kalau ada, nampaknya kalian kena perbaiki lagi dan usahakan lagi supaya dapat menghadapi temuduga dengan tenang.

Tahu tak, ada cara yang betul sekiranya kalian semua nak selesaikan ke semua dilema ini. Ada terbaca untuk ebook ini, rahsia untuk lulus kerja temuduga kerja kerajaan dengan mudah tapi bukan saja untuk apply temuduga kerja kerajaan saja, mana - mana temuduga pun boleh.

Yang penting ebook ini, menyediakan segala tips, rahsia dan segalanya berkaitan dengan temuduga, nak sesuatu kena usaha kan. Usaha sampai dapat. Betul tak ?

Sama juga untuk nak pergi temuduga. Kena ada ilmu dan hadam sampai dapat. Untuk ebook ini, kalian bukan saja dapat tips yang berguna malah ada lagi bonus tambahan percuma lagi. Nak tahu apa bonus tambahan percuma tu.

1. Rahsia menulis resume untuk kerja kerajaan
2. 51 pilihan templates resume
3. Tips Bergambar pakaian semasa temuduga kerja

Dapatkan ebook ini sekarang untuk mengetahui lebih lanjut tentang tips - tips berguna. Ebook ini tidak terhad kepada yang calon baru keluar dari universiti, untuk pencari kerja pun boleh.

Harga pun murah siap dengan bonus tambahan lagi. Harga jangan tak percaya dalam RM 30 sahaja. Memang jauh lebih murah kan.

So, apa lagi cepat - cepat grab ebook ini sekarang ya. Kalian boleh klik di bawah.
   
                                               

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi komen